Regulamin

1. Nie kopiujcie obrazków z mojego bloga!
2. Komentujcie opka!
3. Wklejajcie mój avek!
4. CZYTAJCIE REGULAMIN!!!

niedziela, 1 czerwca 2008

Rozdział X Lekcja i nowy przyjaciel

- Wracamy do domu!- Powiedział Rono.

- Ale... Tato...- Zaczęłam.

-Już!

Wszyscy poszliśmy w stronę domu. Gdy byliśmy już w Lwiej Dolinie, ojciec mnie zatrzymał. Powiedział lwicom, żeby wracały na Lwią Skałę, a sam zwrócił się do mnie.



- Dlaczego to zrobiłaś? Mówiłem ci, żebyś tam nie chodziła! Mogłaś zginąć!

- Przepraszam, tato... Nie chciałam być niegrzeczna...

- Ja nie będę żył wiecznie. Kiedyś ty będziesz królową.

- Tylko dlatego, że będę królową, nie mogę bawić się z kim chcę!

- Tirsho, powiem ci, co dawno temu powiedział mi mój ojciec. Spójż na gwiazdy. To z nich patrzą na nas wszyscy władcy i władczynie przeszłości.

- Naprawdę?

- Tak. Kiedy będziesz samotna, nie zapominaj, że ci królowie i królowe pośpieszą ci z pomocą. I ja także.

Po tych słowach ruszyliśmy do domu.



Następnego dnia ja i Dolphy poszłyśmy pobawić się. Szłyśmy na polankę, gdy nagle spotkałyśmy jakiegoś lewka.

- Cześć!- Krzyknęłyśmy.

- Cześć! Jak się nazywacie?

- Ja jestem Tirsha, a to jest Dolphy.- Odpowiedziałam.

- A ty?- Spytała moja siostra.

- Jestem Ryan (czyt. Rajan).












- Bardzo nam miło. Chcesz się pobawić?

- Jasne! A w co?

- Może w chowanego?- Zaproponowała Dolphy.

- Dobra! Krzyknęłam razem z Ryanem.

Bawiliśmy się do wieczora.

Brak komentarzy: