Regulamin

1. Nie kopiujcie obrazków z mojego bloga!
2. Komentujcie opka!
3. Wklejajcie mój avek!
4. CZYTAJCIE REGULAMIN!!!

czwartek, 22 maja 2008

Rozdział VI Będę królową!

- Ja przybiegłam? To ty mnie wołałeś.
- Przecież sama mówiłaś, że masz coś do powiedzenia.

- Mówiłam? Mówiłam... mówiłam... A! Ojciec pokazał mi całe królestwo i śpiewaliśmy razem taką fajną piosenkę! To szło jakoś tak:
Jesteśmy jednym
Nic nas nie powstrzyma
Jesteśmy jednym
Jedno mężne serce
Jesteśmy jednym
W tym nasza siła
Jesteśmy jednym


Tirsha i Simba:
Jesteśmy jednym
Wielka, szczęśliwa rodzina
Jesteśmy jednym
Ani ból ani łzy nas nie zniszczą
Jesteśmy jednym
Razem lśnimy potężnym blaskiem
Jesteśmy jednym

- Skąd ją znasz?- Spytała lwica.
- Ja i mój ojciec też ją kiedyś śpiewaliśmy...
- Simba?
- Tak?
- Kim będziesz, gdy ja będę królową?
- On będzie najlepszym przyjacielem królowej!
- Proszę, proszę! Taki mały, a już mówi!

Tirsha:
Potężną królową będę, więc
Wrogowie strzeżcie się

Simba:
Jak na królową, masz małą grzywę

Tirsha:
Będę miała wielką grzywę
Jakiej jeszcze nie miał nikt
Ćwiczę swoje władcze spojrzenie
Pracuję nad moim rykiem

- A zatem, pozwól mi coś sobie wyjaśnić...

Tirsha:
Och, ja już po prostu nie mogę doczekać się bycia królową!

- Z moją matką mogą być kłopoty!

Tirsha:
Nikt mi nie będzie mówił co mam robić

- Ona jest bardzo popularna wśród niektórych lwic!

Vit:
Nikt nie będzie jej mówił, gdzie ma być

- One wciąż mają mrok w sercu!

Tirsha:
Nikt nie będzie mi mówił, kiedy mam przestać

- Knują coś złego!

Tirsha i Vit:
Nikt nie karze mi/jej słuchać się

- Posłuchaj mnie!

Tirsha:
Będę wolna biegała cały dzień

- Jesteś w niebezpieczeństwie!

Tirsha:
Sama wybiorę swoją drogę

- Myślę, że ty i ja powinniśmy szczerze porozmawiać!

Tirsha:
Królowa nie potrzebuje rad
Sama wie, co i jak

- One chcą cię skrzywdzić i osadzić Kovu w na tronie! Ach, proszę choć przez chwilę posłuchaj mnie! Jestem twoim przyjacielem!

Tirsha:
Och, ja już po prostu nie mogę doczekać się bycia królową!
Niech wszyscy spojrzą w lewo
Niech wszyscy spojrzą w prawo
Wszędzie, gdzie spojrzycie
Zobaczycie moją władzę

- Jeszcze nie!

Tirsha i Vit:
Och, mały Simba nie marudź
Pozwól wszystkim stworzeniom śpiewać
Niech każdy usłyszy tą pieśń
Niepotrzebnie boisz się
Nic złego nie stanie się

Tirsha:
Och, ja już po prostu nie mogę doczekać się bycia królową

Vit:
Och, ona już nie może doczekać się bycia królową

Zwierzęta:
Już nie możemy doczekać się jej panowania!

- Och, Zira już nie może doczekać się panowania Kovu!

Jednak nikt nie zwrócił uwagi na Simbę, a o jego przestrachach szybko wszyscy zapomnieli.

Brak komentarzy: